Invloed gedurende onzekere tijden
(Voorgestelde tijdsduur 60-90 minuten)
In onze hedendaagse onzekere tijden is de behoefte aan effectieve en ethisch verantwoorde invloed meer dan ooit van doorslaggevend belang voor ons succes.

Tijdens deze diepgaande presentatie bespreekt Bas Wouters CMCT in het kort zes op wetenschappelijk onderzoek gebaseerde universele principes van het overtuigen. Hierbij legt hij de nadruk op die principes die het meest effectief zijn onder onzekere omstandigheden en die door managers kunnen worden toegepast om positieve en blijvende verandering te bewerkstelligen bij individuen binnen en buiten de organisatie.

Dr. Robert Cialdini, auteur van het baanbrekende boek ‘Influence’ ,en co-auteur van de New York Times bestseller Yes!, 50 Scientifically Proven Ways To Be Persuasive is jouw gids bij het vertalen van hoogst relevant maar vaak onvoldoende begrepen wetenschappelijk onderzoek naar praktische zakelijke toepassingen.

Van zijn boek zijn wereldwijd meer dan 2 miljoen exemplaren verkocht. Dr. Cialdini is wereldwijd de belangrijkste autoriteit op het gebied van het overtuigen. Zijn alom geprezen studies zijn bijzonder leerzaam voor diegenen die aan overtuigingskracht willen winnen. Bas Wouters CMCT is persoonlijk en intensief getraind door Dr. Robert Cialdini PhD.
Vraag vandaag nog een presentatie of workshop aan en laat je winst, conversies en overtuigingskracht groeien.
We gaven al presentaties en workshops voor deze bedrijven.  Is jouw bedrijf de volgende?
 © COPYRIGHT 2018. Persuasion.nl