DE CIALDINI METHODE HEEFT ZICH AL BEWEZEN VOOR DEZE BEDRIJVEN, IS JOUW BEDRIJF DE VOLGENDE?
Wilt U ook vaker "Ja" horen? 
Wetenschappelijk bewijs voor zakelijk succes
Schrijf u in voor de nieuwsbrief en maak kans op een GRATIS 2-daagse masterclass! 
  • Verhoog je online conversies
  • Verhoog je salesrendement
  • Leer te managen als de top CEO's

“Robert Cialdini’s Influence is one of the best business books of all time.”

- WARREN BUFFET
CEO of Berkshire Hathaway
Een van de meest vermogende mensen op aarde

“When Bas Wouters, DIRECTOR OF PERSUASION.NL,  leads an influence workshop, participants invariably lean toward him, because of a combination of personal charisma and deep knowledge of the topic. As a consequence, engagement and learning reach outstanding levels.” 
 

- DR. ROBERT CIALDINI PhD
New York Times Business Best Seller Author, CEO, and President of INFLUENCE AT WORK


Kijk deze gratis video
De 6 Principes van persuasion worden uitgelegd door Dr. Robert Cialdini PhD
Ps. Geluid zal starten na 12 seconden
Training effectief beïnvloeden
Bij effectief beïnvloeden helpt het om te weten hoe iemand tot een beslissing komt. Mensen vallen vaak terug op een aantal algemene basisprincipes die bepalen of ze wel of niet ergens in meegaan. Deze principes ervaren wij als betrouwbare maatstaven om iets wel of niet te doen. Robert Cialdini is professor aan de State University van Arizona en deed onderzoek naar dergelijke beïnvloedingsfactoren. Hij kwam uit op een zestal van deze principes die vaak het menselijk handelen bepalen. Vooral bij twijfel valt men snel hierop terug en vormen het shortcuts in onze hersenen. Cialdini beschreef de principes in zijn bestseller Influence – The Psychology of Persuasion (‘Invloed: De zes geheimen van het overtuigen’).

Cursus effectief beïnvloeden op basis van Cialdini methode 
Cialdini heeft in verschillende branches gekeken welke technieken top verkopers en managers hanteren om een klant of medewerker te beïnvloeden. In plaats van de focus op het product of voorstel zelf te leggen, ging het beïnvloedingsproces vaak om de zes principes die hij heeft beschreven. Een zo’n principe is wederkerigheid: Wanneer iemand iets voor u doet dan heeft u het gevoel dat u iets terug moet doen voor die persoon. Tupperware heeft bijvoorbeeld goed gebruik gemaakt van dit principe met de Tupperware parties.  
In zijn studie noemt Cialdini zelf als voorbeeld het geven van een fooi. Je betaalt voor het eten maar wanneer je bij de rekening een gratis pepermuntje ontvangt dan blijkt uit zijn onderzoek dat deze geste direct een positief effect heeft op de hoogte van de fooi. Dit is een voorbeeld van een van de zes principes. Het laat zien dat met slechts een beetje moeite meer rendement behaald kan worden zonder dat je de klant ergens toe dwingt. Bij Persuasion.nl geven wij workshops effectief beïnvloeden op basis van het inzetten van de zes principes van Cialdini. Hierdoor bent u beter in staat om het gedrag van mensen te beïnvloeden.

Workshop effectief beïnvloeden via Persuasion.nl 
Persuasion.nl is opgericht door Bas Wouters, de enige door Cialdini zelf opgeleide en gecertificeerde trainer van Nederland, België en Duitsland. Samen met de hulp van een zeer toegewijde en professioneel getrainde staf geeft hij trainingen effectief beïnvloeden in de vorm van workshops, presentaties en masterclasses die gemiddeld met een 9.7 worden gewaardeerd. Vele grote gerenommeerde bedrijven als Google, Forbes, IBM en Microsoft gingen u al voor. Boek vandaag ook een cursus effectief beïnvloeden en verbeter uw conversies en rendement. 

De 6 Principes van Persuasion
Schaarste
Mensen willen meer waar ze minder van kunnen hebben
Wederkerigheid
Mensen voelen zich verplicht om terug te geven wat zij eerder hebben ontvangen
Consistentie
Mensen willen graag consistent  handelen met wat ze eerder gedaan of gezegd hebben
Liking 
Mensen zeggen eerder "ja" tegen mensen die ze leuk vinden
Autoriteit
Mensen volgen kredietwaardige en betrouwbare experts
Sociaal Bewijs
Mensen kijken naar anderen wat te doen in tijden van onzekerheid
 Kijk hier naar het TV interview in Nederland met de  Master of Influence, Dr. Robert Cialdini PhD
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en maak kans op een GRATIS 2-daagse masterclass
  • Alleen beschikbaar op persuasion.nl.
  • Verhoog je online conversies.
  • Verhoog je salesrendement
  • Leer te managen als de top CEO's
 © COPYRIGHT 2018. Persuasion.nl
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML