Vertrouwen Winnen Door Invloed
(Voorgestelde tijdsduur 60 minuten)
Het is door het beïnvloedingsproces dat we verandering creëren en sturen. Zoals met veel dingen kan dit proces goed en slecht worden uitgevoerd. Het kan worden aangewend om groei te genereren en om negatieve keuzes van mensen te voorkomen en ze in een meer positieve richting te sturen waardoor condities voor nieuwe mogelijkheden worden gecreëerd. Of het kan onhandig worden gebruikt waarbij de kans op verandering juist afneemt en in het ergste geval kan het dan zelfs leiden tot conflict en rancune. 

In deze presentatie beschrijft Bas Wouters CMCT allereerst de zes universele overtuigingsprincipes – die zo machtig zijn dat ze de gewenste verandering kunnen genereren in vrijwel alle denkbare scenario’s.

De principes zijn: Liking, Autoriteit, Social Bewijs, Schaarste, Wederkerigheid en Consistentie.

In deze presentatie laat Bas Wouters CMCT ook zien hoe de eerste drie principes kunnen worden toegepast om bepaalde wederzijds lucratieve doelen te bereiken gebaseerd op vertrouwen. Voortdurend wijst Bas Wouters CMCT erop dat de principes ethisch moeten worden toegepast zodat degenen die worden beïnvloed het zien als hun eigen vrije keus en daaruit (terecht) concluderen dat hun adviseur/partner het beste met hun voorheeft.

Alleen op deze manier kan het beïnvloedingsproces gelijktijdig effectief, ethisch en langdurig zijn. En alleen zo kan het een langdurige relatie tot stand brengen tussen de betrokken partijen.
Vraag vandaag nog een presentatie of workshop aan en laat je winst, conversies en overtuigingskracht groeien.
We gaven al presentaties en workshops voor deze bedrijven.  Is jouw bedrijf de volgende?
 © COPYRIGHT 2018. Persuasion.nl