DE CIALDINI METHODE HEEFT ZICH AL BEWEZEN VOOR DEZE BEDRIJVEN, IS JOUW BEDRIJF DE VOLGENDE?
Wilt U ook vaker "Ja" horen? 
Wetenschappelijk bewijs voor zakelijk succes
Schrijf u in voor de nieuwsbrief en maak kans op een GRATIS 2-daagse masterclass! 
  • Verhoog je online conversies
  • Verhoog je salesrendement
  • Leer te managen als de top CEO's

“Robert Cialdini’s Influence is one of the best business books of all time.”

- WARREN BUFFET
CEO of Berkshire Hathaway
Een van de meest vermogende mensen op aarde

“When Bas Wouters, DIRECTOR OF PERSUASION.NL,  leads an influence workshop, participants invariably lean toward him, because of a combination of personal charisma and deep knowledge of the topic. As a consequence, engagement and learning reach outstanding levels.” 
 

- DR. ROBERT CIALDINI PhD
New York Times Business Best Seller Author, CEO, and President of INFLUENCE AT WORK


Kijk deze gratis video
De 6 Principes van persuasion worden uitgelegd door Dr. Robert Cialdini PhD
Ps. Geluid zal starten na 12 seconden
Workshop overtuigen
Tegenwoordig zijn er tal van bedrijven die om de gunst van de consument vechten. Bedrijven spenderen meer dan ooit flinke budgetten aan marketing en sales via de vele kanalen waarop de consument te bereiken is. Maar gebeurt dit ook effectief? Wat zorgt er voor dat iemand ook overtuigd raakt van uw dienst of product? Robert Cialdini PhD, professor psychologie aan de universiteit van Arizona deed hier onderzoek naar. Hij kwam tot de conclusie dat het niet puur gaat om het product/dienst zelf maar dat er andere basisprincipes meespelen die de besluitvorming bepalen. Cialdini kwam tot zes van deze principes die hij beschreef in zijn bestseller Influence – The Psychology of Persuasion (‘Invloed: De zes geheimen van het overtuigen’). Eind 2016 voegde hij daar nog een zevend aan toe.

Overtuigen workshop volgens de zes principes van Cialdini
Mensen laten zich niet puur leiden door positieve eigenschappen van een product of dienst maar gaan ook uit van een aantal basisprincipes die bepalen of we de met de verkopende/dienstverlenende partij in zee gaan. Zo is een van de principes wederkerigheid, krijgen wij iets zonder tegenprestatie dan voelen wij ons toch verschuldigd. Hierdoor zijn wij eerder geneigd iets terug voor diegene terug te doen in de toekomst om deze schuld in te lossen. Dat kan al zo simpel zijn als een gratis pepermuntje bij een restaurantrekening. Fooien blijken namelijk flink te kunnen stijgen wanneer er een gratis pepermuntje wordt gegeven. Bij een pepermuntje voor iedereen aan tafel wordt dit effect nog sterker. Om deze principes te begrijpen en te weten hoe daar in de praktijk invulling aan te geven, verzorgt Persuasion.nl overtuigen workshops gebaseerd op de Cialdini Method.

Workshop overtuigingskracht voor meer conversie en rendement
Persuasion.nl heeft al aan vele grote bedrijven workshops, presentaties en masterclasses gegeven waaronder Google, Forbes en de universiteit van Nyenrode. De deelnemers waarderen onze Cialdini cursussen gemiddeld met een 9.7! Oprichter Bas Wouters is 1 van de 20 gecertificeerde Cialdini Method trainers ter wereld. Hij is door de strenge selectieprocedure gekomen en heeft de intensieve training van Dr. Robert Cialdini met goed gevolg afgelegd. Via zijn workshops overtuigen brengt hij zijn diepgewortelde kennis van de zes beïnvloedingsprincipes graag over op de cursisten. Boek vandaag nog een workshop overtuigingskracht om effectiever te managen of uw online conversies of salesrendement te verhogen. 

De 6 Principes van Persuasion
Schaarste
Mensen willen meer waar ze minder van kunnen hebben
Wederkerigheid
Mensen voelen zich verplicht om terug te geven wat zij eerder hebben ontvangen
Consistentie
Mensen willen graag consistent  handelen met wat ze eerder gedaan of gezegd hebben
Liking 
Mensen zeggen eerder "ja" tegen mensen die ze leuk vinden
Autoriteit
Mensen volgen kredietwaardige en betrouwbare experts
Sociaal Bewijs
Mensen kijken naar anderen wat te doen in tijden van onzekerheid
 Kijk hier naar het TV interview in Nederland met de  Master of Influence, Dr. Robert Cialdini PhD
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en maak kans op een GRATIS 2-daagse masterclass
  • Alleen beschikbaar op persuasion.nl.
  • Verhoog je online conversies.
  • Verhoog je salesrendement
  • Leer te managen als de top CEO's
 © COPYRIGHT 2018. Persuasion.nl
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML